11. ročník British Golf Cup 2016
21.09.2016 10:42 | redakce
Tradiční prestižní golfový turnaj, který pořádá společenský klub Helas New Encounters Club, se opět odehrál pod zeleným mottem live green – go green – be eco. Vítěz jedné ze soutěží tentokrát mohl vyhrát i zlatou cihlu.
Zelená je barva golfu nejen kvůli barvě hřiště. Golf znamená především zdravý pohyb, kde je zelená barvou života. Znamená krajinu, kde je zelená barvou přírody. A v neposlední řadě znamená i společenskou událost, kdy je zelená barvou nových příležitostí.
„Na náš tradiční golfový turnaj se vždy těším celý rok, protože je báječnou příležitostí, kdy se můžeme všichni sejít, užít si hru a seznámit se mezi sebou v prostředí, které spojuje sportovního a společenského ducha,“ říká Helena Kohoutová, zakladatelka Helas New Encounters Club.
Letošní ročník přinesl čtyři hlavní vložené soutěže, společné pro muže a ženy: NEAREST TO PIN pod patronací E.ON, LONGEST DRIVE pod patronací VODAFONE a HOLE IN ONE pod patronací BHS, kde bylo možné vyhrát zlatou cihličku v hodnotě 10 tisíc korun. Vítěz byl vyhlášen rovněž v soutěži NEJLEPŠÍ BRUTTO VÝSLEDEK, který byl pod patronací pořadatelského klubu HELAS NEW ENCOUNTERS CLUB. Hrálo se systémem stable ford na snížení hendicepu v kategoriích 0 –18, 18,1–36 a 37–54. Nehráče si odvedl lektor na driving range, kde pro ně byla připravena golfová akademie.
Nejen golf zvyšuje kvalitu života
Důležitou součástí turnaje byly dobročinný bazar a tombola, jejichž výtěžek putoval na Nadaci Vodafone, která patří mezi nejdůležitější podporovatele a investory do technologických sociálních inovací, jejichž účelem je zvýšit kvalitu života lidí v České republice.
Pro všechny hosty byl samozřejmě připraven i bohatý doprovodný program, od degustace ovocných ciderů Rekorderlig, 12leté whisky Chivas Regal, vín z rodinného vinařství Maláník Osička, zdravých doplňků a nápojů IsoLine, čajů Dilmah a kávy Reserva, čerstvých kokosů Cool Coco – Mladý kokos, piva z rodinného pivovaru Hendrych a doutníků ze Střední Ameriky a Toskánska společnosti CigarPoint, až po koření, které do taštiček připravil obchod Koření od Antonína. Zájemci si mohli prohlédnout a vyzkoušet vystavené vozy značky Volvo v modelech XC90 a V60, nechat si předvést praktické a slušivé pracovní oděvy od společnosti Altreva, odnést si foto vzpomínku od Olympusu a poznat jedinečný doplněk stravy – čistý mořský kolagen INCA COLLAGEN. Siddharta Café pětihvězdičkového hotelu Buddha Bar v Praze připravil ochutnávku pralinek a k tomu ještě ukázky relaxačních masáží. Na každého čekaly dárečky zabalené od Giftisima.
Partnery golfového turnaje byly společnosti VODAFONE, E.ON, ecoCity Taxi, DAMA, Palatinum, BHS, Schneider Electric, EMS Elektro, Espresso, Auto Průhonice, Siddharta Café, Esthé Laser Clinic a SCAN Quilt. Mediálními jsou Golf Digest, Svět průmyslu, Svět kultury a zábavy, ČIA News, Prestige, BUS TV a Profesní magazín iBest Of.
Komentáře
Kategorie
Příbuzné články
08.11.2024 | Marketingový program Nejdůvěryhodnější značky slaví letos své desáté výročí. V rámci tohoto ...
28.05.2024 | Vokální formace 4 Tenoři ve čtvrtek 23. května 2024 úspěšně debutovala na jedné z nejprestižnějších ...
10.04.2024 | Ministr průmyslu a obchodu Jozef Síkela dnes v prostorách agentury CzechInvest slavnostně uvedl do ...
10.04.2024 | Galerie moderního umění v Hradci Králové (GMU) otevírá výstavu Jak sbírat umění: příběh ...
10.04.2024 | Česká republika vstoupila do Evropské unie 1. května 2004. Na Zámku Loučeň je to důvod k připomenutí, ...
Newsletter:
Best of ... na Facebooku! Nejčtenější články za měsíc