Alfredo Villalba najdete v pražském SIMPLE Carollinum
30.03.2014 13:29 | Michaela Lejsková
SIMPLE Carollinum concept store otevřel pop-up store španělské luxusní značky Alfredo Villalba
Diego Villalba, kreativní ředitel, a Alfredo Villalba, ředitel společnosti, zahájili pop-up store rodinné značky Alfredo Villalba v SIMPLE Carollinum concept store. Na dvě desítky unikátních modelů z aktuální kolekce budou v prodeji do léta.
Luxusní módní dům Alfredo Villalba je rodinnou značkou, kterou v roce 1976 založil Alfredo Villalba starší s cílem poskytovat nejvyšší kvalitu krejčovství a služeb, jíž prosluly mnohé španělské módní domy v padesátých až sedmdesátých letech dvacátého století. Od samého počátku se značka soustředí na luxusní trh a ve vlastním ateliéru vytváří působivé modely kombinující prvotřídní materiály a ruční práce.
Diego Villalba, Alfrédův syn a současný kreativní ředitel značky, tvoří kolekce spojující luxusní zpracování s pokrokovým moderním rukopisem – dekonstruované šaty, kožené bundy, bombery, japonská kimona či legíny často doplňují metalické aplikace, punkové a rockové prvky atd. Charakteristický je rovněž Diegův styl práce, kdy exkluzivní látky nejprve rozstříhává a kombinuje, aby z nich vytvořil zcela nový, originální materiál. Příznačnou metodou značky Alfredo Villalba je tzv. muláž (modelování střihu přímo na panně), kdy návrhář nejdřív vytvoří základ modelu, na nějž přidává další látky, kovové ozdoby, případně křišťálové korálky apod. Výsledné modely jsou působivé rukodělné unikáty, které vyžadují 20 až 200 hodin práce návrháře.
V nabídce značky Alfredo Villalba je v současnosti pouze dámská móda, kterou ve značkových buticích doplňuje Diegův výběr tašek a obuvi od kreativních a inovativních designérů.
Značka Alfredo Villalba každoročně představuje dvě sezónní kolekce Couture (jeden model se vzhledem k technice zpracování objevuje v kolekci vždy jen v jednom kuse, ale dá se objednat) a dvě sezónní kolekce Haute Couture (přibližně dvanáct exkluzivních modelů). Pravidelné kolekce doplňuje zakázková tvorba a svatební šaty z Ateliéru Alfredo Villalba v Madridu.
Kolekce pro letošní jaro/léto vychází z často antagonistických kombinací luxusního stylu s nespoutanými punk-rockovými inspiracemi. Klíčovým prvkem kolekce jsou šaty pro všechny příležitosti – na den, na večer, krátké, dlouhé, na rockový koncert, na večerní gala, na svatbu... Hedvábný tyl zdobený ruční výšivkou, krajky, potisky, křišťály a metalické aplikace, bavlna, kůže a neopren v barevné paletě, kde nechybí charakteristické tóny značky – přírodní bílá a nebesky modrá – tvoří nepřehlédnutelnou kolekci nejžhavější španělské luxusní značky.
O značce Alfredo Villaba
V začátcích se módní dům Alfredo Villalba soustředil na zakázkovou výrobu a budování přímého kontaktu s klientelou a své modely nabízel výhradně ve vlastním obchodě. Nebývalý komerční úspěch vedl k rozšíření značky do několika vybraných multibrandových obchodů v Zaragoze, Madridu a Barceloně. V roce 2008 převzal kreativní vedení syn Diego Villalba, k němuž se po několika málo letech přidal jeho bratr Alfredo s cílem budovat značku a věnovat se globální obchodní expanzi. S přechodem na druhou generaci se značce dostalo více než pouhé generační změny – splňuje parametry současného módního designu a přináší nové trendy, které oslovují zákazníky, módní editory, stylisty i celebrity. Součástí nové obchodní strategie bylo rovněž otevření nového značkového butiku v luxusním kosmopolitním letovisku Puerto Banùs nedaleko Marbelly, který je tak druhým vlajkovým obchodem po butiku na hlavní madridské nákupní třídě, Calle Serrano 68. Značka Alfredo Villalba se těší přízni prestižní klientely z celého světa, oblibě u španělských i mezinárodních celebrit (Paris Hilton, Eva Mendes, Elsa Pataky, Ariadne Artilles, Paula Echevarria...), její modely jsou často k vidění na titulních stranách módních magazínů, v módních editorialech (Vogue, Elle, Marie Claire, Cosmopolitan, Grazia, Smoda, Horse...) a na červeném koberci.
Kreativní ředitel Diego Villalba
Diego Villalba původně nesnil o kariéře v módním průmyslu. Vystudoval ekonomii na prestižní Univerzitě San Pablo v Madridu, ale v devadesátých letech při svých cestách po Evropě, kdy měl možnost setkávat se s kreativními řediteli předních módních domů, si uvědomil, že může vytvořit vlastní estetický ideál a propadl kouzlu módy. V roce 2000 začal pracovat ve společnosti Alfredo Villalba nejprve jako stážista a postupně si vyzkoušel všechny oblasti práce společnosti. V roce 2001 absolvoval studium módy na prestižním Istituto Marangoni v Miláně, kde vynikal jako perfekcionista posedlý dokonalým zpracováním a stejně jako jeho otec vášní pro nejvybranější a inovativní materiály.
Komentáře
Kategorie
Příbuzné články
08.11.2024 | Marketingový program Nejdůvěryhodnější značky slaví letos své desáté výročí. V rámci tohoto ...
28.05.2024 | Vokální formace 4 Tenoři ve čtvrtek 23. května 2024 úspěšně debutovala na jedné z nejprestižnějších ...
10.04.2024 | Ministr průmyslu a obchodu Jozef Síkela dnes v prostorách agentury CzechInvest slavnostně uvedl do ...
10.04.2024 | Galerie moderního umění v Hradci Králové (GMU) otevírá výstavu Jak sbírat umění: příběh ...
10.04.2024 | Česká republika vstoupila do Evropské unie 1. května 2004. Na Zámku Loučeň je to důvod k připomenutí, ...
Newsletter:
Best of ... na Facebooku! Nejčtenější články za měsíc