Členky Helas Ladies Clubu odhalovaly tajemství parfémů s příběhem
07.10.2015 14:49 | redakce
Mimoklubové setkání dámského klubu Cosmopolitan Executive Helas Ladies Club se ponořilo do světa originálních selektivních vůní s příběhem.
V provoněných prostorách boutique Royal perfumery Prague na Václavském náměstí přivítala dámy manažerka Silvia Sarsygan, která vysvětlila podstatu a poslání kategorie niché parfémů. Dříve, než se světové módní značky nechaly zotročit svými vlastními značkovými příběhy a prázdnými celebritami, připravovali parfémy mistři z těch nejkvalitnějších ingrediencí. Dnes se říká právě takovým vůním, které se k tomuto principu navracejí a stojí mimo svět celebrit a módy, niché parfémy. Jejich svobodný svět je založen na staletých tradicích, mimořádně pečlivém zpracování a špičkových ingrediencích. Stojí zcela mimo marketingová zadání a designéři vůní tak mají úplnou kreativní svobodu.
Jejich výroba odmítá veškerou masovost, znalosti o míchání vůní se předávají v rámci rodinného podniku z generace na generaci. Příprava jediného parfému může trvat i desítky let. Ingredience jsou ty nejkvalitnější a pocházejí ze všech koutů světa – damašská růže, v noci sbírané lístky jasmínu, stříbrné kadidlo, kosatec z francouzského Grasse… Slovo niché znamená ojedinělý, nezávislý nebo odvážný. A přesně takové jsou tyto vůně, stejně jako jejich nositelé. Vůně niché jsou krásné, propracované a mají svůj příběh.
Parfémy se vyrábějí v limitovaných edicích a přes exkluzivnost a kvalitu ingrediencí jsou cenově dostupné. Přesto samozřejmě najdete i vůně pro fajnšmekry, které se prodávají ve flakónech zdobených drahými kameny.
Na účastnice setkání čekalo lákavé pohoštění ve stylu tradiční kavkazské kuchyně, aby se ihned poté mohly pustit do úžasného dobrodružství prozkoumávání všech vůní a jejich nekonečných odstínů. Mohly objevit právě tu svou – magickou – vůni.
Vůně je důležitou součástí naší identity, která komunikuje s okolím více než oblečení nebo vystupování, protože působí přímo na podvědomí a může vyvolávat určité vzpomínky, pocity a energie. Vůně umí splynout s osobností a díky svým jemných substancím jemně podpořit osobní vlastnosti i pohyby.
Součástí setkání byla také ochutnávka vína Carkov z Jižní Moravy. Svět osobitých vůní je totiž svou podstatou i branou do světa osobitých chutí.
Dámský klub Cosmopolitan Executive Helas Ladies Club již 16 let podporuje, inspiruje a sdružuje ženy s aktivním přístupem k životu. Jeho cílem je na setkáních vytvářet vstřícnou a inspirující atmosféru, ve které může každá žena získat nejen mnoho nových osobních a obchodních kontaktů, ale také navázat nová přátelství. Klubová setkání přinášejí vždy odbornou a společenskou část, tudíž spojují zábavu i rozvoj. Tradice prvorepublikových dámských klubů se snoubí s nejmodernějšími technologiemi, které se úspěšné ženy nebojí a učí využívat. Klub uspořádal již přes 200 společenských večerů, komorních setkání a odborných prezentací. Díky aktivní spolupráci s webovým portálem PodnikatelkaOnline.cz také podporuje ženy v manažerských a podnikatelských zkušenostech pomocí on-line rad a tipů v průběhu celého roku. Důležitou součástí klubové činnosti je také spolupráce na projektech charitativních organizací. Generálním partnerem dámského klubu je Vodafone, který spolu se společnostmi Artex a Acomware učí ženy využívat moderní technologie a jejich aplikace v praxi.
Komentáře
Kategorie
Příbuzné články
08.11.2024 | Marketingový program Nejdůvěryhodnější značky slaví letos své desáté výročí. V rámci tohoto ...
28.05.2024 | Vokální formace 4 Tenoři ve čtvrtek 23. května 2024 úspěšně debutovala na jedné z nejprestižnějších ...
10.04.2024 | Ministr průmyslu a obchodu Jozef Síkela dnes v prostorách agentury CzechInvest slavnostně uvedl do ...
10.04.2024 | Galerie moderního umění v Hradci Králové (GMU) otevírá výstavu Jak sbírat umění: příběh ...
10.04.2024 | Česká republika vstoupila do Evropské unie 1. května 2004. Na Zámku Loučeň je to důvod k připomenutí, ...
Newsletter:
Best of ... na Facebooku! Nejčtenější články za měsíc