Konference ZÁKAZNÍK 2030 – pohled na zákazníka v době moderních technologií
02.01.2017 17:36 | redakce
Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem, zákazníkům přestáváme rozumět. Konference ZÁKAZNÍK 2030 firmám ukáže, jak se měnit spolu s jejich zákazníky.
- Kam směřuje zákaznické chování? Co a jak formuje naše vztahy se zákazníky a co vlastně dnes zákazníci chtějí? Jak si je udržet a získávat nové?
- Jací jsou zákazníci generace Y a Z? Proč jim nerozumíme?
- „Náš zákazník - náš pán“ stále platí, nebo jde jen o přežitý citát?
- Jak se chovat ke svým klientům, být úspěšný a nebýt v podřízené pozici poslušného „otroka“? Může existovat se zákazníky partnerství?
- Zákazníci už nechtějí jen službu, chtějí zážitek! Ale jaký zážitek? Jeden klik nebo nadstandardní osobní službu? Zážitková ekonomie jako další fáze vývoje ekonomického chování?
Přijďte spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími lidmi v jejich oborech hledat odpovědi na klíčové otázky provázející každý byznys. Kam směřuje zákaznické chování? A jak na tyto změny reagovat?
Mezi řečníky se na konferenci objeví třeba spolumajitel revolučního e-shopu s módou ZOOT.cz Ladislav Trpák, u kterého se budou návštěvníci konference moci inspirovat, jak dělat zákazníkům radost prostřednictvím prodeje de facto „obyčejných“ věcí. Petra Průšová, Managing Director Kantar, se podívá na možnosti interakce zákazníka se značkou v následujícím desetiletí a Karel Duchek, Executive Director agentury Wunderman, poradí, jak na komunikaci se zákazníkem, aby vás skutečně poslouchal. Dalšími z možná na první pohled netradičních hostů budou třeba certifikovaná sexuální asistentka pro handicapované Vladana Augstenová, odbornice na kontaktní centra z mezinárodní skupiny BlueLink Simona Benešová nebo nová hejtmanka Středočeského kraje Jaroslava Pokorná Jermanová.
Čestným hostem konference bude významný lékař, zakladatel dětské onkologie v Československu a mimořádná osobnost českého vědeckého, kulturního a akademického života, prof. Josef Koutecký. Ten se ve svém příspěvku dotkne tématu pacientů jako „klientů s duší“.
Konference je určena pro všechny, kteří pracují se zákazníky - pro manažery, obchodníky, marketéry, pracovníky klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu a inspirovat se!
Akce bude částečně koncipována jako charitativní, část získaných prostředků bude použita na podporu dobrovolnických center Lékořice. Jejich cílem je zpříjemnit a zlidštit pacientům pobyt v nemocnicích, nabízet psychickou podporu a podpořit motivaci k uzdravení.
Konference ZÁKAZNÍK 2030 se koná 23. února 2017 od 9:00 do 17:00 hodin v sálu OKsystem v Praze.
Cena: 4 900 Kč bez DPH (do 13.1.2017)
5 900 Kč bez DPH (od 14.1.2017)
Registrace a další informace na www.zakaznik2030.cz.
Komentáře
Kategorie
Příbuzné články
08.11.2024 | Marketingový program Nejdůvěryhodnější značky slaví letos své desáté výročí. V rámci tohoto ...
28.05.2024 | Vokální formace 4 Tenoři ve čtvrtek 23. května 2024 úspěšně debutovala na jedné z nejprestižnějších ...
10.04.2024 | Ministr průmyslu a obchodu Jozef Síkela dnes v prostorách agentury CzechInvest slavnostně uvedl do ...
10.04.2024 | Galerie moderního umění v Hradci Králové (GMU) otevírá výstavu Jak sbírat umění: příběh ...
10.04.2024 | Česká republika vstoupila do Evropské unie 1. května 2004. Na Zámku Loučeň je to důvod k připomenutí, ...
Newsletter:
Best of ... na Facebooku! Nejčtenější články za měsíc