Liběna Rochová vede své studenty k seberealizaci
25.06.2014 13:58 | Michaela Lejsková
Studenti Ateliéru designu oděvu a obuvi, který na pražské UMPRUM vede oděvní designérka doc. Liběna Rochová, představili 10. června své klauzurní práce na téma Moje značka.
Letošní zadání nespočívalo pouze v tvorbě samotné módní kolekce pro sezonu podzim/zima 2014/2015, ale v komplexním pojetí celého projektu: Tvorbu oděvů, obuvi a doplňků tak doprovázela i příprava obalů, tašek, komunikační strategie a všeho nezbytného k postavení profesionální kolekce. Svoji značku tímto způsobem vytvořilo a veřejnosti představilo celkem devět studentů.
Přehlídka kolekcí se konala 10. června v 19 hodin v holešovickém klubu Podnik (Bubenská 1, Praha 7). O den později, tedy 11. června, proběhly obhajoby klauzurních prací. Do 17. června je pak možné shlédnout studentské práce na výstavě Artsemestr v budově UMPRUM na Palachově náměstí.
Své projekty na téma Moje značka představují:
Michaela Čapková, 1. ročník
Pavlína Miklasová, 2. ročník
Barbora Procházková, 2. ročník
Magdalena Urgelová, 2. ročník
Karolína Karpíšková & Sára Beránková, 2. ročník
Lenka Vacková, 3. ročník
Ondřej Kinský, 3. ročník
Antonín Šimon, 5. ročník
„Na projektu letos spolupracovalo v roli partnerů hned několik českých firem,“ vysvětlila vedoucí ateliéru doc. Liběna Rochová. „Pomáhaly studentům různým způsobem – přednášely, školily, poskytovaly know-how ze své oblasti nebo dodávaly materiál. Patří jim náš velký dík, protože své služby poskytly bezplatně.“
Byli to mimo jiné specialisté na potisk textilu a strojní
vyšívání z firmy Kříž.
Grafické studio a tiskárna Leben přispělo k přípravě doprovodných tiskovin, obalů a tašek a tento materiál také tiskla.
PR agentura 2media.cz studentům pomohla s texty tiskových zpráv k prezentaci jejich kolekcí a zároveň tímto zahájila s Ateliérem designu oděvu a obuvi spolupráci.
Kadeřnický salon Petra Měchurová s týmem profesionálních kadeřníků se špičkovou technikou práce a absolutním cítěním pro módu udává účesové trendy v Čechách i zahraničí. Pravidelně spolupracuje také se studenty – jejich kolekce na přehlídce podtrhne vhodnými účesy.
Společnost Tylex, která funguje už od roku 1832, poskytla studentům tyly, krajky a úplety.
Triola, firma vyrábějící dámské spodní prádlo, jejíž tradice sahá až do období první republiky, umožnila realizaci plavek.
Společnost Pietro Filipi nabídla vhodnou strategii pro tvorbu DNA značky a její další budování a je odborným konzultantem na celém projektu.
Svým značkovým reklamním textilem pomohla i firma Adler.
Fotografie pánské kolekce Ondřeje Kinského a Antonína Šimona: Nikola Šrajerová. Make-up a vlasy: Soňa Zuberová.
Fotografie dámských kolekcí: Lukáš Dvořák. Make-up a vlasy: Soňa Zuberová.
Komentáře
Kategorie
Příbuzné články
08.11.2024 | Marketingový program Nejdůvěryhodnější značky slaví letos své desáté výročí. V rámci tohoto ...
28.05.2024 | Vokální formace 4 Tenoři ve čtvrtek 23. května 2024 úspěšně debutovala na jedné z nejprestižnějších ...
10.04.2024 | Ministr průmyslu a obchodu Jozef Síkela dnes v prostorách agentury CzechInvest slavnostně uvedl do ...
10.04.2024 | Galerie moderního umění v Hradci Králové (GMU) otevírá výstavu Jak sbírat umění: příběh ...
10.04.2024 | Česká republika vstoupila do Evropské unie 1. května 2004. Na Zámku Loučeň je to důvod k připomenutí, ...
Newsletter:
Best of ... na Facebooku! Nejčtenější články za měsíc