Medová novinka od Rudolfa Jelínka
10.02.2016 11:32 | redakce
Společnost RUDOLF JELÍNEK, tradiční český výrobce ovocných destilátů, se rozhodla rozšířit podporu prodeje na produkt Bohemia Honey na on-trade a off-trade trhu, ale i své outdoorové aktivity. V letošním roce si pro tuto spolupráci opět vybrala agenturu Promoteri.eu, aby společně spustily nový koncept „S medem popojedem.“
Spolupráce mezi R. JELÍNKEM a agenturou Promoteri.eu funguje již pátým rokem a do dnešního dne bylo uskutečněno 695 akcí. V letošním roce se spolupráce bude týkat především promoční podpory Bohemia Honey (čistě přírodní alkoholický nápoj, který v sobě spojuje tradiční chuť tříleté bílé slivovice, vůni švestek a jemnou chuť a vůni lipového medu), a to přímo v místě prodeje. Využit bude inovovaný úspěšný koncept včelí hlídky promotérek a promotérů oblečených do kostýmů včelek. Nově sestavěné týmy byly vybrány velmi pečlivě. Důraz byl kladen na komunikativnost a reprezentaci značky u cílové skupiny zákazníků. Týmy jsou dostupné ve 13 městech, takže pokryjí naplánované akce po celé České republice.
Včelí týmy RUDOLFA JELÍNKA na různých místech naší země, jako jsou bary, diskotéky, restaurace nebo ski-areály, hrají se zákazníky společenské hry a odměňují je různými promopředměty. Zároveň nabízejí k ochutnání produkt Bohemia Honey a při zakoupení jeho určitého počtu zákazníci dostávají další věcné dárky. V případě venkovních párty jsou hostům servírovány nápoje pro zahřátí a samozřejmě nechybí ani Jelínkova slivovice.
S medem popojedem
Odstartován byl i zcela nový koncept. Již 7. února vyjela na svoji první trasu Toyota Hilux Double Cab. Poprvé se objevila ve Špindlerově Mlýně, kde svým nepřehlédnutelným polepem rozjela velkou medovou párty. V nejbližší době zamíří také do ski-areálu Skalka, Českých Budějovic nebo Svitav. Kampaň je zaměřena na zvýšení vnímání značky a oslovení spotřebitelů v místě prodeje. Tato forma originálního představení značky Bohemia Honey je zacílena především na skupiny mladých lidí.
Tour plán podpory v místě prodeje je v případě všech kanálů naplánován do konce roku 2016.
O společnosti RUDOLF JELÍNEK
Akciová společnost RUDOLF JELÍNEK se zabývá výrobou alkoholických nápojů, zejména destilátů. Tradice výroby ovocných destilátů ve Vizovicích sahá až do roku 1585. Samotná společnost vznikla na konci předminulého století, v roce 1894. Výrobky společnosti jsou známy ve všech koutech České republiky, ale také ve světě Vlajkovou lodí společnosti je slivovice, kterou vyrábí v několika variantách (bílá, zlatá, jubilejní, kosher, atd.). Vedle toho produkuje další značkové ovocné destiláty té nejvyšší kvality jako hruškovice, meruňkovice, třešňovice nebo jablkovice.
Komentáře
Kategorie
Příbuzné články
08.11.2024 | Marketingový program Nejdůvěryhodnější značky slaví letos své desáté výročí. V rámci tohoto ...
28.05.2024 | Vokální formace 4 Tenoři ve čtvrtek 23. května 2024 úspěšně debutovala na jedné z nejprestižnějších ...
10.04.2024 | Ministr průmyslu a obchodu Jozef Síkela dnes v prostorách agentury CzechInvest slavnostně uvedl do ...
10.04.2024 | Galerie moderního umění v Hradci Králové (GMU) otevírá výstavu Jak sbírat umění: příběh ...
10.04.2024 | Česká republika vstoupila do Evropské unie 1. května 2004. Na Zámku Loučeň je to důvod k připomenutí, ...
Newsletter:
Best of ... na Facebooku! Nejčtenější články za měsíc