Návrhář Michal Marek představil novou kolekci s názvem Můra
14.11.2018 12:11 | redakce
Módní návrhář Michal Marek představil v centru Prahy v design boutique hotelu NYX tematickou kolekci MŮRA. V šesti podlažích se odehrávající fashion show byla smrští emocí a zdánlivě extravagantních, ve skutečnosti nositelných a různým stylingům, typům postavy vstřícných, extravagantními kuklami ozvláštněných modelů. Choreografie, výrazy pečetěný look modelek, jež se do role můry vžily, přítomné oslovily. Byla to dekadentní hra s krásou na pomezí totálního psycha, dalo by se říct.
Speciálně vytvořená hudba DJ M2O atmosféru umocnila a tváří dámské kolekce MŮRA se stal androgynní model Tom Diamond, jenž dokázal, že i muž dokáže v brázdě provokativní dekadence a povinné nadsázky fashion show prezentovat ženskému světu určené kreace
„Můra - byl to příběh, který si žil svým vlastním životem, od samotného počátku výroby až po samotný konec. Byla to kolekce, kde něco začíná a něco končí. Můra je emoce, ať příjemná či negativní. Zrod něčeho nového či ukončení starého. Celá kolekce vznikala v extrémních podmínkách za extrémně silného fyzického vyčerpání, mnoho dní bez spánku, mnoho dní bez pochopení sebe sama, bez pochopení ostatních a hledáním pravdy. Extremní situace však přináší mnoho odhalení a poznatků, v extremních situacích poznáváme sami sebe, poznáváme pravé charaktery lidí a vidíme dál či více než během běžných dnů stereotypního života… Člověk musí spadnout na samotné dno, aby mohl stoupat ke hvězdám. Byla to terapie, byla to očista, bylo to o pochopení, bylo to o pravdě, o najití sebe sama“, popisuje návrhář své pocity i svoji inspiraci.
Večerem hosty bravurně provedla moderátorka a herečka Miluše Bittnerová, která zrod Můry doprovodila citacemi ze sonetů Williama Shakespeara. Afterparty doplnilo live vystoupení stříbrné Superstar Elišky Ruskové, které se Michal stará o image.
Celá kolekce v podstatě vznikala s nulovým rozpočtem a byla závislá pouze na lidech, jež návrháře podporují a věří v jeho kreativitu. MŮRA oslovila mediální sféru, několik stovek přítomných hostů a zanechala po sobě vlečku silných emocí.
„Barevní motýli přelétají z květu na květ a slunce milují. Když zajde, vystřídají je temné, ze svitu měsíce a hvězd slunce žijící můry, jež světlo, k němuž směřují, smrtelně spaluje. Jedna z nich vstoupila i do mě,“ odhaluje své nitro, genezi zrodu návrhář.
ODKAZ NA VIDEO Z MÓDNÍ PŘEHLÍDKY MŮRA
Partnery kolekce se stala Oční optika Rozehnalová, design hotel NYX Praha ze skupiny Leonardo poskytující pro prezentaci kolekce prostory. Také Tom of Finland organic vodka, která se stala základem speciálních mixů podávaných jako welcome drink. Poděkování patří i výrobci uměleckých šperků Freywille, dovozci luxusního punčochového zboží Marilyn, modelingové agentuře Fresh Face, luxusnímu domácímu servisu Luxury Dry Cleaning.cz a produkční společnosti RedPoint.
Michal Marek
Komentáře
Kategorie
Příbuzné články
08.11.2024 | Marketingový program Nejdůvěryhodnější značky slaví letos své desáté výročí. V rámci tohoto ...
28.05.2024 | Vokální formace 4 Tenoři ve čtvrtek 23. května 2024 úspěšně debutovala na jedné z nejprestižnějších ...
10.04.2024 | Ministr průmyslu a obchodu Jozef Síkela dnes v prostorách agentury CzechInvest slavnostně uvedl do ...
10.04.2024 | Galerie moderního umění v Hradci Králové (GMU) otevírá výstavu Jak sbírat umění: příběh ...
10.04.2024 | Česká republika vstoupila do Evropské unie 1. května 2004. Na Zámku Loučeň je to důvod k připomenutí, ...
Newsletter:
Best of ... na Facebooku! Nejčtenější články za měsíc