Pařížská dimenzuje své možnosti, luxusním znčkám se v Praze otevírají nová místa
13.05.2016 12:16 | redakce
Podle aktuálního průzkumu společnosti CBRE, světového lídra v oblasti komerčních realitních služeb, dochází k expanzi světových luxusních značek na český trh. Vyhledávanou destinací je Praha, z velké části Pařížská ulice a zavedené obchodní zóny v centru města, čímž dochází k přetlaku poptávky v sektoru retailových nemovitostí a rozšiřování obchodů do okolních ulic.
Tomáš Beránek, Associate Director, High Street and Tenant Representation, říká:
„Řada firem preferuje koncept otevření první prodejny na lukrativním místě. A až následně, po zavedení značky na daném trhu, je možné otevírat další prodejny v méně zajímavých lokalitách s tím, že zákazník již značku zná a bude ochoten si nejbližší prodejnu najít a přijet tam. Česká republika, a převážně hlavní město Praha, se stává oblíbeným cílem luxusních světových značek, které vstupují na trh středovýchodní Evropy. Prodejci nových značek ve velké míře preferují Pařížskou ulici nebo centrum města.“
Kapacita nejznámější obchodní ulice v Praze, kterou je Pařížská ulice, je již zcela přeplněná. Z důvodu uspokojení požadavků klientů dochází k rozmachu stávajících obchodních zón, a to nejen obchodů s luxusní módou. V blízké Široké ulici nedávno otevřela svou prodejnu firma HUBLOT, nabízející hodinky, prodejce šperků Boucheron nebo The Brands. V Havířské ulici můžete nově zakoupit luxusní doplňky značky Cerutti. Stejný trend je patrný i u prodejních zón, zaměřených na střední a nižší třídu, zahrnující ulici Na Poříčí, Václavském náměstí a Revoluční ulici, které zvyšují svůj rozsah také do ulic Národní, Jindřišské, Vodičkovy a v opačném směru do ulice V Celnici. V této lokalitě je možné navštívit například prodejnu iStyle, HTC, Topshop nebo Dormeo a řadu gastro konceptů. Jedná se převážně o přední části ulic, které jsou přilehlé k zavedeným obchodním zónám (viz přiložená mapa).
Alternativu pro „high street“ mohou představovat i obchodní centra. Typickým příkladem je Palladium, které se nachází ve frekventované turistické oblasti, jíž prochází převážně řada turistů. Nové značky tak získají velmi dobře dostupné a etablované prodejní místo. Podmínkou však je i nadále vysoká kvalita retailových prostor. Retailově nevyprofilované stále zůstávají stěžejní turistické zóny, jako je ulice Celetná, Rytířská nebo Karlova, kde se denně pohybuje masa návštěvníků. Typické jsou zde obchody se suvenýry, ale také gastro provozovny, viz Cafe cafe, dále módní obchodu typu Replay nebo Lui Jo.
KONTAKT:
Ivona Novotná
Tel: +420 731 889 963
Email: ivona.novotna@cbre.com
CBRE News- Facebook
CBRE Czech Republic Linkedin, Twitter
CBRE Zasedačka roku! – Facebook
O CBRE
CBRE Group, společnost figurující na žebříčku Fortune 500 a indexu S&P 500 se sídlem v Los Angeles, je světovou vedoucí společností v oblasti realitních služeb a investic (z hlediska výnosů za rok 2015). S přibližně 70 000 zaměstnanci slouží majitelům nemovitostí, investorům a nájemníkům prostřednictvím více než 400 poboček po celém světě. Společnost CBRE poskytuje strategické poradenství a realizaci prodeje a pronájmu všech typů nemovitostí, služby pro firmy, správu nemovitostí, oceňování nemovitostí, developerské služby, správu investic a výzkum. S téměř 400 zaměstnanci CBRE v České republice spravuje téměř 200 objektů komerčních budov o celkové rozloze téměř 1,2 mil. m2. Pro více informací navštivte internetové stránky společnosti na www.cbre.cz.
Komentáře
Kategorie
Příbuzné články
08.11.2024 | Marketingový program Nejdůvěryhodnější značky slaví letos své desáté výročí. V rámci tohoto ...
28.05.2024 | Vokální formace 4 Tenoři ve čtvrtek 23. května 2024 úspěšně debutovala na jedné z nejprestižnějších ...
10.04.2024 | Ministr průmyslu a obchodu Jozef Síkela dnes v prostorách agentury CzechInvest slavnostně uvedl do ...
10.04.2024 | Galerie moderního umění v Hradci Králové (GMU) otevírá výstavu Jak sbírat umění: příběh ...
10.04.2024 | Česká republika vstoupila do Evropské unie 1. května 2004. Na Zámku Loučeň je to důvod k připomenutí, ...
Newsletter:
Best of ... na Facebooku! Nejčtenější články za měsíc