PR Summit 2016 na téma Jak vytěžit potenciál PR pro rozvoj byznysu
24.10.2016 21:54 | redakce
V pořadí osmý ročník odborné konference Public Relations Summit 2016 se konal 20. října v Žofínském Paláci. Téma konference přilákalo necelé dvě stovky účastníků, mezi nimiž nechyběli zástupci z řad PR manažerů, tiskových mluvčích, manažerů komunikace, zástupců agentur i státní správy.
Celodenní konferenci zahájil Patrik Schober ze společnosti PRAM Consulting, která už po druhé v řadě monitorovala dění na poli českého public relations. Ve své prezentaci představil výsledky aktuálního průzkumu, který si kladl za cíl poodkrýt, jaký vliv má PR na obchodní příležitosti a nabídl doporučení pro PR aktivity s pozitivním dopaden na byznys: řídit komunikaci, propojit kampaně s KPIs, zkoušet nové formáty a spolupracovat s agenturou.
PR Summit 2016
Veronika Ryšávková, ředitelka marketingu a komunikace v advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners, navázala praktickými ukázkami využití PR v business developmentu. Jedné z největších právních kanceláří dobře funguje kombinovat inovace („jsme průkopníci nových věcí, ostatní právní kanceláře se často přidají“) s důsledností (kvalitní obsah, skvělá exekuce, follow-up). O tom, že komunikace odvádí svou práci na výtečnou, svědčí spokojenost kolegů a byznys partnerů (88 % kolegů v interním dotazování spokojenosti označilo komunikační aktivity za přínosné).
Jsme opravdu připravení na změnu? Tak začal Juraj Králík svoji přednášku na téma Trendy v PR pro byznys. Zkušený PR profesionál, který v oblasti komunikace působí více než 10 let a měl možnost sledovat proměny komunikační branže v korporátní komunikaci P&G, letos v září nastoupil do Microsoftu. Jako klíčové vnímá „mistrovství“ v tradičních PR nástrojích, osobní PR a „thought leadership“, využívání netradičních komunikačních kanálů, vizuální „storytelling“, spontánní PR v kombinaci s placenou podporou obsahu a zapojení zaměstnanců jako ambasadorů značky.
PR Summit 2016
Druhý blok konference otevřel Jan Kopecký, který ve firmě Siemens pečuje o interní a marketingovou komunikaci. Představil, jakou strategii pro PR volí firma, která v ČR zaměstnává na 10 000 zaměstnanců, co je podle něj nezbytné pro efektivní komunikaci a odkryl konkrétní výsledky úspěšné náborové kampaně.
PR Summit 2016
Jak poskládat vztahy s komunitou v propojené době představila Jitka Němečková, manažerka korporátní komunikace v Plzeňském Prazdroji. Na několika kampaních ukázala, jakým způsobem koncern cílí na klíčové skupiny konkrétních brandů – za využití vhodných médií i komunikačních formátů. „Cílová skupina není jednolitá masa. Každá má své publikum, kde je potřeba přizpůsobit komunikaci i cenu a funguje to,“ dodala Němečková.
Jan Podzimek z digitální agentury PRIA zasvětil svou „standup“ prezentaci aktivaci obsahu v digitální době. V duchu motta „digital first“ provedl účastníky best practices PR (kontakty, kvalitní obsah, cílení) a v praxi předvedl, jak je možné spojit tradiční nástroje (vystoupení na konferenci) s těmi digitálními (propojení s účastníky na Linkedin a další práce s kontakty).
PR Summit 2016
Odpolední program se rozdělil do dvou částí. O proměněném PR v mediálním ekosystému diskutovali zástupci Jiří Mareček, ředitel komunikace v Aholdu, Irena Zatloukalová, tisková mluvčí v Seznam.cz a Radim Horák, manažer online obsahu v Burda International, pod moderátorskou taktovkou Romana Maca z KPMG.
Paralelně probíhal workshop pro zástupce státní správy zaměřený na Sociální sítě ve veřejném sektoru, kterým provedl Ondřej Tyleček.
Konference Public Relations Summit 2016 se konala díky podpoře řady partnerů v čele s agenturami PRAM Consulting a PRIA.
PR Summit 2016
Komentáře
Kategorie
Příbuzné články
08.11.2024 | Marketingový program Nejdůvěryhodnější značky slaví letos své desáté výročí. V rámci tohoto ...
28.05.2024 | Vokální formace 4 Tenoři ve čtvrtek 23. května 2024 úspěšně debutovala na jedné z nejprestižnějších ...
10.04.2024 | Ministr průmyslu a obchodu Jozef Síkela dnes v prostorách agentury CzechInvest slavnostně uvedl do ...
10.04.2024 | Galerie moderního umění v Hradci Králové (GMU) otevírá výstavu Jak sbírat umění: příběh ...
10.04.2024 | Česká republika vstoupila do Evropské unie 1. května 2004. Na Zámku Loučeň je to důvod k připomenutí, ...
Newsletter:
Best of ... na Facebooku! Nejčtenější články za měsíc