Profesionální promo – jak prodat vlastní práci a sami sebe
15.11.2015 20:35 | redakce
Doba se zrychlila, prodeje nevyjímaje. Lidé chtějí informace teď hned a v podstatě jen ty, které potřebují ke svému momentálnímu rozhodování. Jaká je v oblasti profesionálního proma aktuální situace a jak vypadají trendy v Česku a na Slovensku, ukázala agentura Promoteri.eu na třech podzimních veletrzích.
„Pracovní náplní obchodních hostesek a promotérů je pomáhat lidem správně si vybrat a překonat strach z nákupu. Klientům poskytují další ruce a nohy a pomáhají jim zvyšovat tržby,“ řekl Vít Krčmář, CEO společnosti Promoteri.eu. Proto představitelé agentury vyrazili do terénu a účastnili se obchodních veletrhů, na kterých jejich návštěvníkům ukazovali v praxi nákupní chování koncových zákazníků a způsoby, jak na ně reagovat.
promoteri.eu
Vývoj oboru v roce 2015 a jaký je trend
V prvním čtvrtletí tohoto roku vše nabralo velmi rychlé obrátky. Stejně jako roste česká ekonomika, roste i poptávka po hosteskách a promotérech představujících produkty a služby různých společností. Retail během ekonomického poklesu zaznamenal pokles hlavně v elektronice, ale v dnešních dnech růstu všeho se i tohle rychle mění. Obecně se dá říci, že přibývá více zážitkových eventů, jako jsou soutěže, atrakce pro návštěvníky nejrůznějších podniků a akcí v mnoha koutech naší vlasti.
promoteri.eu
Veletrh řešení
Byznysové setkání profesionálů přinesl ve třech městech (Brno, Plzeň, Praha) Veletrh řešení. Jeho letošním podzimním mottem bylo „Boříme mýty v podnikání“. Na stánku Promoteri.eu a také při odborné přednášce si posluchači vyslechli, jak se připravují týmy specialistů, kteří pomáhají lidem vybrat si správné informace a nebýt proti nim imunní. Zodpovězena byla řada dotazů a účastníci měli možnost individuálních konzultací na nově brandovaném stánku agentury.
promoteri.eu
Office Night
V polovině října dodali Promoteri.eu coby partnerská agentura profesionální tým hostesek na pražskou akci Office Night. Celkem 43 dívek se staralo o pohodlí návštěvníků prvního ročníku výjimečné akce, která tady ještě nebyla. Office Night mixuje inteligentní zábavu a inspiraci. I zde byli account manageři v obležení návštěvníků, seznamovali je se svojí prací, a inspirovali je tak ke zvýšení prodejních dovedností.
Profesia days a HR days
Poslední možností v podzimním období, kdy se profesionálové z řad marketérů a obchodních týmů mohli seznámit s trendy profesionálního proma a prací agentury Promoteri.eu, byl šestý Veletrh práce. Na pražském výstavišti v Letňanech se odehrály akce Profesia days a HR days, jejichž cílem je přinášet lidem příležitosti k získání dobré práce.
Zdroj: promoteri.eu
promoteri.eu
Komentáře
Kategorie
Příbuzné články
08.11.2024 | Marketingový program Nejdůvěryhodnější značky slaví letos své desáté výročí. V rámci tohoto ...
28.05.2024 | Vokální formace 4 Tenoři ve čtvrtek 23. května 2024 úspěšně debutovala na jedné z nejprestižnějších ...
10.04.2024 | Ministr průmyslu a obchodu Jozef Síkela dnes v prostorách agentury CzechInvest slavnostně uvedl do ...
10.04.2024 | Galerie moderního umění v Hradci Králové (GMU) otevírá výstavu Jak sbírat umění: příběh ...
10.04.2024 | Česká republika vstoupila do Evropské unie 1. května 2004. Na Zámku Loučeň je to důvod k připomenutí, ...
Newsletter:
Best of ... na Facebooku! Nejčtenější články za měsíc