Rozklíčujte multikanálový světě na dubnové konferenci Multichannel marketing & sales
27.03.2015 12:44 | redakce
Třetí ročník
inspirativního setkání se koná 29. dubna 2015 v budově OKSystem
v Praze 4. Konference bude poprvé probíhat atraktivní formou duelů,
doplněných o následnou diskusi. Jejím záměrem je nejen představit názory
špičkových odborníků z oblasti obchodu, marketingu a médií, ale také nabídnout
široký prostor pro networking.
Pořadatelé akce – asociace ADMEZ a agentura Dark Side – chtějí dát všem zájemcům od marketérů a manažerů, přes majitele e-shopů, franšízy po stratégy značek možnost načerpat inspiraci od těch nejpovolanějších. Co je potřeba pro to, abychom se neutopili v multikanálovém světě a byli v tom, co děláme, efektivní? Právě na to by měla konference Multichannel marketing & sales odpovědět.
“V programu
konference chceme postihnout co nejvíce témat, která souvisí se současným
rychlým rozvojem e-shopů, prodeje a komunikace. Ke každému bloku se nám povedlo
pozvat skutečné odborníky, kteří patří mezi špičky ve svém oboru a k tématům
budou mít co říci, věří Tomáš
Jindříšek ze společnosti Dark Side, která akci spoluorganizuje.
Konferenci otevřou zvučná jména – Simona Kijonková (Zásilkovna.cz) a stratég a
investor Oldřich Bajer (ZOOT) představí své názory na současnost a budoucnost
multichannelu. Dva komunikační protipóly – papír a digitál – poté budou
obhajovat Drahomír Viktorín (direct marketingová agentura 5P Agency) a Tomáš
Jindříšek (digitální a komunikační agentura Dark Side). Třetí dvojice, tedy
Jitka Dvořáková (CZC.cz) a Pavel Škařupa (konzultantská firma Inogami), se ze
svého úhlu pohledu podívá na cenu a její marketingový a ekonomický význam.
Řada médií se dnes potýká s nejrůznějšími problémy. Jak přežít v náročné době vysvětlí obchodní ředitelka VLTAVA-LABE-PRESS Soňa Keppertová. Její partnerka v duelu – Sandra Kisić – na svém příběhu odhalí marketingovou a obchodní sílu blogů jako médií nové doby. Případové studie z oblasti internetového a multikanálového prodeje přinesou Jana Chini (MyFoodMarket) a Daniel Kafka (mediální agentura Fragile media). Na závěr programu přijde výměna názorů z oblasti věrnostních programů. Účastnit se budou Luděk Šmíd a Jaroslav Vavřina (iBod), Tomáš Dufek (Smart Marketing Solution) a Radomír Mlýnek (Portmonka).
„Co se nestihne během programu, můžeme společně dořešit na afterparty“, říká zástupce druhého pořadatele – asociace ADMEZ - Tomáš Hájek. „Při všech našich akcích klademe velký důraz na networking, a konference Multichannel marketing & sales nebude výjimkou, dodává.
Cena vstupenky na konferenci do 6. dubna 2015
včetně je 3900 Kč bez DPH.
Od 7. dubna je cena 4900 Kč bez DPH.
Informace a registrace:
http://www.admez.cz/multichannel/2015/
Komentáře
Kategorie
Příbuzné články
08.11.2024 | Marketingový program Nejdůvěryhodnější značky slaví letos své desáté výročí. V rámci tohoto ...
28.05.2024 | Vokální formace 4 Tenoři ve čtvrtek 23. května 2024 úspěšně debutovala na jedné z nejprestižnějších ...
10.04.2024 | Ministr průmyslu a obchodu Jozef Síkela dnes v prostorách agentury CzechInvest slavnostně uvedl do ...
10.04.2024 | Galerie moderního umění v Hradci Králové (GMU) otevírá výstavu Jak sbírat umění: příběh ...
10.04.2024 | Česká republika vstoupila do Evropské unie 1. května 2004. Na Zámku Loučeň je to důvod k připomenutí, ...
Newsletter:
Best of ... na Facebooku! Nejčtenější články za měsíc