Ženy v podnikání nachází oporu v projektu Podnikatelkaonline.cz
21.03.2016 12:28 | redakce
Na setkání s partnery projektu PodnikatelkaOnline.cz vznikla strategie, která reaguje na témata zvolená samotnými uživatelkami. Webový portál poskytuje pravidelné rady manažerkám a podnikatelkám díky blogovým příspěvkům a webinářům odborných partnerů.
Webový portál PodnikatelkaOnline.cz byl založen na podnět žen, které se z důvodu kritérií nemohly zúčastnit projektu Ocenění Českých Podnikatelek nebo pro ně bylo komplikované zúčastnit se setkání dámského klubu Cosmopolitan Executive Helas Ladies Club z důvodu vzdálenosti. Portál tedy přináší cenné rady nejen zkušeným podnikatelkám, ale i ženám, které jsou na začátku své podnikatelské kariéry, jsou manažerkami nebo se jednoduše nechtějí zviditelňovat. Od spuštění počátkem loňského května láká PodnikatelkaOnline.cz k registraci stále větší počet podnikajících žen. Portál se stal důležitou součástí světa on-line byznysu a cenným zdrojem informací pro všechny registrované podnikatelky.
„Podnikatelkám chceme poskytnout kompletní servis rad a tipů, který je podpoří nejen v podnikání, ale i ve všech ostatních aspektech profesního i soukromého života,“ říká opinion leader projektu Helena Kohoutová.
Motto portálu pro rok 2016 je PODNIKEJTE CHYTŘE – snížíme vaši nejistotu – zvýšíme vaše sebevědomí. „Účinná pomoc jednoduchou formou je často klíčovým okamžikem, který rozhodne o budoucnosti celého vašeho podnikání. Podnikáte-li chytře, znamená to, že umíte v co nejkratším čase získat užitečné informace, které můžete ihned použít ke svému prospěchu. Každý vyřešený problém zvýší vaše sebevědomí a jistotu ve vašem podnikání. PodnikatelkaOnline.cz je nástrojem, který vás podnikáním provede rychlým a chytrým způsobem,“ vysvětluje vznik motta Helena Kohoutová.
Partneři jsou hodnotou portálu
Díky špičkovým partnerům portál reaguje na přímé potřeby žen v byznysu. Na základě analýzy Agentury Helas, která je provozovatelem portálu, je největší zájem o témata související se zviditelněním na sociálních sítích, marketingem, vzděláváním, technologiemi, energetickými úsporami a efektivními strategiemi v podnikání. Zkušenosti jsou nyní na dosah ruky, doslova na pár kliknutí.
Partnery projektu, kteří poskytují rady a tipy formou pravidelných příspěvků a webinářů, jsou Česká pojišťovna, Acomware, E.ON, NSG Morison, CRIF – Czech Credit Bureau, CEMI, Artex informační systémy, Sephora, Hospodářská komora hl. m. Prahy a nakladatelství Grada.
Uživatelky portálu si mohou zkušenosti vzájemně předávat i osobně na klubových akcích přidružených projektů dámského klubu Cosmopolitan Executive Helas Ladie Club a Exportní ceny DHL UniCredit. Uživatelky portálu rovněž mohou využívat všechny benefity dámského klubu.
Komentáře
Kategorie
Příbuzné články
08.11.2024 | Marketingový program Nejdůvěryhodnější značky slaví letos své desáté výročí. V rámci tohoto ...
28.05.2024 | Vokální formace 4 Tenoři ve čtvrtek 23. května 2024 úspěšně debutovala na jedné z nejprestižnějších ...
10.04.2024 | Ministr průmyslu a obchodu Jozef Síkela dnes v prostorách agentury CzechInvest slavnostně uvedl do ...
10.04.2024 | Galerie moderního umění v Hradci Králové (GMU) otevírá výstavu Jak sbírat umění: příběh ...
10.04.2024 | Česká republika vstoupila do Evropské unie 1. května 2004. Na Zámku Loučeň je to důvod k připomenutí, ...
Newsletter:
Best of ... na Facebooku! Nejčtenější články za měsíc